En trött anna

Som var eviga måndagar är jag lika jävla trött så nu har jag sovit från 5 till nu klockan 8a men måste säga att det är lätt värt det om jag ska orka resten av veckan :)  Fyller ju ändå år fredag som känns riktigt roligt och skönt eftersom jag kanske får lite pengar eller nå annat roligt och lördag blir det mest troligt fest men utan utgång :) Mycket roligare med bara hemmafest och jag måste ju ta det lite lungt så... klockan 22 tipsade Malin mig om 16åringar som vill plastikopperera sig så hoppas på att det är bra ;D
Imorgon blir det skola från typ 8.10 till 4 eller något sånt med klockan 11 ska jag vara och träffa min nya polare Bo haha ;D  Men ska nog inte ta sålänge och nu hatar jag inte stället lika mycket eftersom han är en riktig karl som var förjävla snäll ! Efter det blir det nog plugg sen kanske man hittar på något skojj ! Cya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0