Flodhästen.....

Ikväll har jag varit med Rebbi,Emeli,Johan & Öhman vi skulle se en film jag verkligen länktat att se.. Men ni tror inte he sko jävles för såklart funkade inte texten !! Aaan åhh. Så blev iaf att starta tven haha och vi hittade det enda rätta programet såklart Flodhästen Jessica, Så jävla mycket vi har skrattat eftersom hon var tam bodde hemma och sökte en kille och hon hade hitta en hans namn var Charlie världens sötaste men såklart blev han skjuten :( Åh så Jessica blev deprimerad men levde ändå ett bra liv med din husse och matte Jessica levde i ett vanligt hus sov i en säng och älskar hundvalpar ! Jamen shiiit så klockrent program ;) Något ni borde se ! (är förövrigt verklighet)

Nä nu ska jag fortsätta se Beck som jag älskar , Sen ska jag göra ett arbete och sova ! Sov gott ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0