Fredag 13:de

Idag har jag varit på skolan var inte jobbig alls riktigt trevligt måste jag säga :) På vårat hål for jag och malin till djurmagga och jag investerade två nya saker tills jag ska köpa nyvovven man blir ju som inspirerad nu när det är klart och allt:)  Nu sitter jag iaf hemma med 3 hundar och en katt. Är ganska fullt upp eftersom den ena har "MENS" haha löper alltså så killen i huset är väldigt kåt men det går iaf bra :) Ikväll blir det lungt med mina kära vänner tur jag har dom ! Haha och så måste vi ju säga lite om fredag den 13:de som för mig var eller kanske är en turdag eftersom jag och Andre blev tsm det datumet men dett håller på att vara längesedan eftersom vi hant vara tsm 2 år så var snart nästan 3 år sedan eller nu krydd ja men typ =) Just nu sitter jag iaf och nöter Maybelline riktigt skön låt!

Imorgon är det Alla ♥ dag så vad händer alla singlar? Nä jag ska iaf vara med en massa käka god midadg sen blir det nog bara mys, Om ni inte visste så har jag bytt till andra sidan så nu mera hänger jag med Sofia vi hittade varandra efter ett bra tag hahahah ! Nä nu har jag yrat klart !Cya ;)

Jag vill tillbaka !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0