Girlpower;)

Ja kom just hem från att ha skjutsat hem jessica :) Vi drog förrbi emeli en sväng för att umgås med henne! Riktigt trevligt och ja riktigt brudsamtal,barn,mens,föda blabla haha. Nu ska jag se csi för att sen sova men som varje vecka har jag precis målat naglarna tills imorgon;D Fick även hem mitt bev från polisen idag och som jag skrattade och mamma och pappa också;-) Jävligt kul ! hahah. Börjar förövrigt verkligen känna tagget inför imorgon snacka om att det blir fest med singstar och skiit! Går bara till typ 12 imorgon så efter det blir det sola med Emeli köpa lite småsaker! Ja vilka blir vi då imorgon jo det blir jag,jessica,pilla,bea,linn,amanda och samantha och såklart VÄRLDENS Bästa EMELI;);) =) Wihhho

Puss och sov gott=)





Gammal goding=)

Kommentarer
Postat av: Linn

Är du taggad Anna`? :)

2009-02-27 @ 07:36:47
URL: http://linnohman.blogg.se/
Postat av: Emeli

tack för att du skrev alla utom mig :P

2009-02-27 @ 13:14:01
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0