Hone Honey !

Ännu en dag och jag är lite sjuk alltså betydligt bättre mår jag idag =) Så får se om det blir att fara och sola lite ;D Har ju påbörjat detta nu så då är det bäst att fortsätta så man blir bun någon gång ! Sitter förövrigt och knarkar halstablätter ! Riktigt gott måste jag ju säga ;) Sen ringde vakansen idag och jag ska jobba imorgon kväll hoppas jag inte smittar någon men det tror jag inte :) Ska vara riktigt snäll mot dom och inte hosta på dom haha . Så imorgon blir det skola sen skynda sig så jag är på jobbet vid klockan 4 och där blir jag vell till halv 10 :) Så hoppas jag får mer jobb i februari så är jag återigen en rik tjej i mars ;D Blir perfekt ! Nä nu ska jag gå och kika på lilla jönnsonligan dom är ju roligast ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0