Lamkött !

Då var man återigen här i min jävla säng framför tven. Ska just nu måla min satans naglar som är en vanlig tradition varje onsdag =) Jobbet har gått superbra ikväll har rullat på perfekt så var klar tidigare så drog till Rebbi tog mig en rök sen hem och då har jag ätit lite mackor. Imorgon blir det stan köpa en present till min kära granne med vad skriver jag inte här eftersom jag vet hon snokar :) Sen ska vi förrbi pappas jobb och sen sola som är väldigt efterlänktat ! Och imorgon får jag en ny design på bloggen wihoo en snäll tjej som ska hjälpa mig : ) Sooov gott !!

Jag och Ev snackade om mitt framtida liv :

ev säger:

ta något lamkött för fan! =)

Anna säger:

Jaaaa ; ) Fan verkar ju som det är ett måste snart !
Om en gammelkärring som jag dug man skulle ha varit 14 igen ung & fräsch

Hahahah





Kommentarer
Postat av: Sambota

Anna, inge lammkött förfan! Du vet hur det slutar... Satsa på oxfilé istället;)

2009-02-05 @ 00:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0