Nykterist !

Hej och hå nu måste jag verkligen börja bete mig så jag har ett alltenativ och det är att sluta dricka verkligen med mitt humör är det inte ens någon idé ja kanske om jag inte går ut iaf och inte bryr mig så mycket ! Hur som helst igår blev det havs badade var riktigt skönt tog oss någon cider i poolen ;D Efter det så gjorde vi oss klara och for till Dennis där det urartade totalt som tur var gick jag direkt jag insåg att jag inte skulle vara där ! Skulle dock ha begett mig hem lite tidigare. Gick med Nico och Julia till Pentan och där satt vi ett bra tag innan alla andra kom var där sen blev det att soova !

Nu sitter jag nyduschad och ska skriva ut lite arbete och gör en del nytta ! Aja ha det ! Tjoooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0