Plugggiiis =)

Idag har det varit en väldigt snabb dag som verkligen gått undan ! Hur som helst blev skola 8.10 var där till 2 sen blev det hem och sova och det var nog det skönaste som hänt på väldigt länge : ) tihih Sen blev det en massa plugg har säkert suttit i 2 timmar och dom som känner mig vet att jag inte ens brukar plugga 5 min. Men nu måste jag ta atg i detta, Så hej jag ska bli en tråkis som sitter hemma och pluggar bort mitt liv ;) haha Och imorgon ska pappa han min bil så jag måste ha 240 in och som jag kommer åka av vägen känner mig inte stabil och stressa till skolan med den :P Nä min tv och sängen ropar ! Tjohooo !

Kommentarer
Postat av: Emeli

Du är utmanad :)

2009-02-10 @ 16:27:17
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0