Små söötisar =)

Ikväll har jag ju varit och tittat på 5 små söta hundvalpar =) Åhh jag skulle kunna sitta och gossa med dom i timmat alltså, Så sööta, Blir iaf nog att jag ska köpa en har sett ut min favorit hon bestämmer ju namnen i stamtavlan men tror iaf jag ska bestämma ett eget namn men har inte riktigt någon aning men nå bra blir det nog :) Länktar så otroligt, Efter det for jag till rebbi o dom där vi byggde en snökojja eller ska inte säga så mycket för jag byggde nada! nu ska jag ringa andre och se vad han gör sen ska jag sova.. Imorgon blir det kanske hundvakt hela kvällen men blir kul med en lugn och skön helg: ) Sooov gott ;)


 


Visst är vi kanske söta hårbollar;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0