Snurrande tojja!

Sitter på skolan nu inte så jävla kul, Men det duger har haft långt hål men nu började precis religonen så ska hålla på med Islam,Sen blir det stan som jag ska investera lite saker, Idag blev det bestämt att vi ska festa på fredag och lördag men då blir det sikfors rockfest ;) Så blir även att fara till Dollar för att investera nå roliga saker!
Gårdagen spenderades hos Nico med en massa folk blev en massa snack och tvtittande efter det skulle jag skjutsa hem Jessica och petrus och så vi skulle köra genom rondellen vid frasses skulle jag som vanligt leka lite för cool så vi snurrade och hade oss sen körde jag fel håll i den och mötte en bil ja allt blev kaos men det löste jag snabbt ;) haha Nä nu måste jag börja med mitt arbete!
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0