Sova!

Pluggandet gick svin bra!! sen for jag och jessica ut och gled en sväng=) riktigt trevligt. For även på ok och köpte lite godis;) Sen har vi bara suttit här hemma snackat och tagit det riktigt lungt, Pilla ringde och det blir hos hon på fredag sen har vi raggat upp lite brudar som skulle komma och vara med oss! Lördag blir ju rockfest så har köpt allt klart som jag ska ha till den festen också! Tror detta kommer bli en toppen helg och jag får vara med bara mina underbara vänner=) Imorgon börjar jag 8.10 så jag ska gå göra mig klar lägga fram kläderna så jag kan sova extra länge;) Sen ska jag soova! Kanske hinner bli ett csi avsnitt också! sov gott ni andra ! Tjoo=)

Party, brudar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0