6 Januari vilket betyder ?

Ja såklart Grattis till Jessica som fyller 19 år idag ;) Ska göra mig lite klar sen äta nå middag då mamma och pappa kommer hem sen blir det bege sig till hon för lite fika ;) Igår tillbringade vi kvällen hos mig men gjorde inte så mycket åt en massa mat och efter det blev alla slöa som fan så då orkade typ ingen göra något. Kul iaf med lite snö. Jag får bara mer och mer ångest för varje dag som går för snart börjar fan skolan om och som att jag inte orkar. Jag som skulle ta hem arbeten göra dom så allt blev klart ? Gjort ett enda nejnej det ska ni inte tro så nu står jag på torsdag med ett stort arbete som är ogjort plus en hel kurs i turism som är ogjord ! Jag orkar inte !!!!! haha Nä nu ska jag ut med mina små djur. Cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0