Är så förbannad !

På att dom ska hålla på och jävla riva golv i skolan så det inte går att vara där, Men nog fan har man ändå suttit en hel dag Haft möte idag och fick veta jag har en hel del att göra innan ett tag framöver, Så nu är det fan bara att käpa på fara på min extra lektioner och leka iv.  Efter det drog jag och mamma på stan och tittade på en massa, Hittade en kofta får se om det blir att shoppa den imorgon. Kul det är mycket rea nu skulle även behöva nya skor, Får ju min lön från julafton och annandan imorgon så då är man genast lite rikare :D Nog med det for hem hade fått mitt ena löshår så hämtade det från ok sen hem och titta på det men de är inte de jag ska sätta i mitt hår så måste vänta på det andra faan ;P haha Har snackat med Ida idag så hon ska få hjälpa mig lite :) Senare har jag varit hos fam wikström spelat kort och lite sånt käkat korv i baguette :D Muuuums ! Nä nu är det nog dax för sängen men först lite csi och msn & jag ska inte glömma hade tänkt min mobil skulle gå lite varm nu , eller min fingrar iaf som väntar på att få skriva, haha tycker synd om dig nu :D
Cya !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0