dog du ?

Nu ligger jag här i min säng har just sett klart csi och gjort mitt arbete som ska vara klart tills imorgon, Kändes sådär roligt eller så inte,Ikväll blev det handboll , Ja jag vet vad ni tänker, haha sen när blev du intreserad av det? Ja lite och göra kallas det om jag ska svara på det direkt, Efter det blev det fara till fam wikströms och nöta tradera som jag numera hatar förlorade på nå löshår som jag verkligen ville beställa så nu är jag verkligen deprimerad. Sen for jag hem där vid 11 tiden, Känner mig inte taggad för skola imorgon provade just feber och sedär jag hade mycket mer än jag brukar , men ska iaf på dom första lektionerna sen får vi se om jag far hem eller vad jag gör. Måste iaf och träffa anette som jag inte hunnit träffa nå. Nu somnade visst min sms partner? haha Nä nu ska jag bjuda på en lite söt låt ;) innan jag somnar börjar ju 8.10 imorgon. Sov gott :D
Hejssvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0