Ett jävligt gott skratt !! haha

Ev och tom gled just förrbi mig på en smoke så jag drog på mit jackan gick ut, Fick mig ett gott skratt för det första tog sig inte toms pärla upp för backen, sen går jag in hör jag hur någos gasar en massa här utanför då är det såklart tom som kört fast så ringde ev och dom tog sig upp tillslut men nog fick vi skratta nog ;) Hur som helst har sett idrottsgalan ikväll med pappa och nog fan är dom ganska roliga spec robert gustavsson ;) sen har jag bett dennis göra en facebok så försökte hjälpa han lite via msn gick inte så bra Haha. Nu ska jag bara invänta csi sen sova eftersom jag ska upp 8.10 imorgon och göra prov sen ska jag hem och vila upp mig så jag blir lite piggare. En del tror nog inte jag är så frick då jag sovit  ca 6 timmar idag och är redan nu trött och vill sova. Snacka om att jag har sömnproblem men inte som alla andra som inte kan sova utan jag har något fel så jag kan sova heeeela tiden! Något fel måste det ju vara ska fan kolla upp det.
Sov gott ni andra ! Puss & Kram ♣

En ganska söt lite krabat som jag hittade ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0