Fullt upp denna helg ! :D

Idag stannade jag hemma från skolan orkade helt enkelt inte som vanligt? haha sen kom ev förrbi mig eftersom hon inte häller varit där. Efter det avslutades kvällen hos Emeli med let's dance med lite godis och en massa snack. Nu har jag precis kommit hem så ligger i sängen och ska sova. Står nämligen 3 skotrar utanför mitt fönster som väntar på att få fara till långträsk imorgon ;) haha hur fan ska volvon orka dra 3 skotrar är ju min nästa fråga ? men jaja vi  tar oss så långt vi kan ;D Så lör-sön blir det långträsk med skoterkörning,fest och lite mer :D haha så jag är åter på Söndag ;)
Cya :D

Föresten Blondinbella åkte ut ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0