Fullt upp !

Idag har jag verkligen inte haft tid att blogga har helt enkelt varit fullt upp , Haha Började med att jag försov mig började 8.10 men var där just innan 9, Sen efter 1 blev jag less så jag drog in till stan shoppade en hel del på Lindex var ju fan 15 kronor för en massa smink ;) haha Efter det for jag emeli och rebbi hem till mig åt middag, Glömde även säga att vi solade också :) Sen blev det fara till Jimmy han och johan skruvade i jimmys skoter, Med blev less så in på blocket hitta en bil till Jimmy öhman ringde på en haha drog och kollade på den fast vi visste den var risig. Kortfattat om bilen : Ett träd hade rammla på taket så var ganska nertryckt läkte in luft genom rutorna pga den stoora bucklan i taket, aska fulla askkoppen (storrökare) lukta kattpiss i hela bagaget, Sist men inte minst bilen gick inte att få igång så det blev absolut inget köp ;) haha Sen vidare blev en driftarkväll överallt haha. Öhman mata upp bilen i en massa backar svinkul :) som jag skrattade. Sen blev det spränga flacka? med  nico olsson david öhman rebbi empa och johan. som inte gick nå vidare, Sen hem till nico en massa babbel . Så en fullspäckad dag med många överackningar ;) Imorgon är det skola men vill verkligen inte dit, Har vell inte mycket annat till val så jaja , Därför är det dax att sova nu.
Cya ;)

Även gjort ett stort köp på Tradera haha två olika löshår vann tydligen båda så det vara bara att snöra upp en massa pengar ? jaja spela roll köpt är köpt !


Jag och Emeli hade en lätt sikution i bilen då denna låten började.
Emeli: Det är ju christian walz
Jag: Haha nejnej inte finns det någon som heter så och absolut inte han som sjunger denna låt.
Emeli : Kollar upp det när jag kommer hem.
Jag fick ge mig eftersom hon hade helt klart rätt i vad hon sa så jaja haha jag är helt klart värdelös ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket fick du löshåren för?:) Jag har också beställt fast inte från tradera då! :-)

2009-01-23 @ 07:07:38
URL: http://amandaviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jävlar också!:) jag fick köpa ett löshår och mitt kosta 799 kr, från softhair! det kom idag så ska hem och kolla nu hur det verkar!

2009-01-23 @ 15:51:51
URL: http://amandaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0