Hemma !

Nu har jag just kommit in genom dörren, Har haft en trevlig helg ute i skogen,. Började med att vi for igår vid 8 sen bar det av mot lånkan då vi var framme tog det ju såklart sin tid innan vi var ute med skotrarna. Men som det var mycket bättre och mer snö där tycker då jag iaf, Svin roligt att köra ;) körde Emelis hela tiden wihii. Killarna var ute och lekte en massa medans vi tittade på. Sen blev det fika hos farmor och farfar. Efter det lite mer skoter sen hem för en dusch och efter det drog festen igån, Har haft svinont i magen så var lite svårt till en början men släppte ganska fort ;) Haha vad 9 kanske drog vi till "pubben" haha satt med en massa gammlingar o dom som ägde stället. Men var trevligt sen blev det inte så mycket mer en massa snack sen somnade vi alla i våran stuga. Haha och helt plötsligt mitt i natten vaknar jag upp av att jag ligger i köket mitt på golvet och sover hahaha ? Fattar inte nå men hade tydligen gått dit för att sova.
Idag blev det en massa städning och killarna körde skoter sen bar det av hemmåt ;D Smiiid ! Nä nu behöver jag verkligen en dusch sen ska nog rebbi och johan komma och hämta nå saker och kanske se ett csi avsnitt ! Jippi ;)
Cya ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för i helgen:) Var riktigt trevligt att köra skoter med er.

2009-01-25 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0