I’m looking for myself

Dålig uppdatering ! Kom iaf nyss hem från en lite Nicopikko :D Vi ahr sett film där ikväll blev en skräckis, Men ändå inte så farlig film tyckte jag. Hur som helst var det verkligen trevligt där, Sen innan det kom Johan och Rebbi hit och åt tårta med mig :) Eftersom att min älskade mor har fyllt år idag ! Ett stort Grattis till hon, Igåtr hade vi som sagt skattjakt och det blev lika :D Fast jag tyckte vi skulle ha vunnit ;) Klippte för fan av mina jävla naglar bara för mitt och lagets skulle för nog trodde jag vell ändå vi skulle vinna ;) Men icket kanske lika bra det blev lika då.. Nu ska jag lägga mig och se criminal minds som var sjukt bra förra söndan får se hur det blir idag men tror nog det är lika bra.. Och föresten så går det verkligen frammåt nu om att vi ska fara utomlands satt med mammi och pappi idag och kollade på massa olika ställen sen har vi till och med beställt hem katalogen ;) Är så sjukt jävla sugen på att fara långt bort och rensa hela min skalle som går 110 just nu direkt jag blundar så kommer allt upp i huvudet svin jobbigt, Men hoppas det blir bättre snart ! För såhära orkar nog ingen ha det men är vell en process i livet som alla ska genomgå. Nä nu måste jag sluta skriva för nu börjar mitt program !
Puss ♣


Tänk så himmla skönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0