Inte alls sugen

på att blogga idag ;P haha har iaf varit på stan igen idag shoppat en klänning och en tröja ;) smiid ! Sen kom rebbi till mig for vi och shoppade hårfärg till löshåret sen en tavla till mitt rum , Så nu sitter jag som ny haha löshåret på och nymålade naglar perfekt ;) Ska bege mig mot mitt rum sätta på min tv sen får vi se när jag somnar, Mamma har även snackat med villes mor idag och otur som det var så har båda hennes hundar fått valpar så dom har nu fem små valpar hemma hos sig men blev bara killar :/ men vi har bestämt vi ska dit om någon vecka och se på dom o snacka lite så kanske blir vi en till familjemedlem i detta hus då man ser dom kommer man vell bli dödskär, hörde bara hur sugen mamma blev nu när dom pratade om valparn så ett stort + ;) Nä nu ska ja kila ha de bra !
Tjooo ;)


Tänk va gulligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0