Laxmacka !

Blev en promenad med Troja sen en massa busande i snön ;) Sen efter det haha får klockan tre till nu har jag faktist sovit bortsett fån middagen. Shiit ! Men har riktigt ont i halsen sen så sa även mamma : Men anna hur mår du ? Är du sjuk ? Första gången hon säger det på typ ett år, Annars är det jämt men du inbillar dig ju bara, blabla. Haha men måste iaf på provet imorgon sen tror jag att jag ska fara hem. Nu ska jag nog ta mig en dusch för att jag ska slippa det imorgon då jag börjar så tidigt. Får se när jag komma somna inatt kanske hinner se lite csi ;) Nä nu ska jag gå från datorn och plugga lite psykiatri.
Pusss♣


Jag och min sötnos på promenad ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0