Min dag och kväll !

Har jag spenderat med Ev malin tom tim bea öhman ida rebbi :) Vi har inte gjort så mycket suttit hemma hos mig snackat en massa om balen som vanligt. Haha kom vi fram till något vettigare ? Svar nej. Sen drog vi in mot strömlida för att som skulle vara och gasa upp och ner för backarna ! haha öhman måste ju fan vara mest galen. Nu sitter jag här hemma med fär i håret ska göra ansiktismask hoppa in i duschen och såklart se csi. Imorgon ska jag verkligen på skolan känner att jag verkligen måste. Fast hade jag varit lite mer obrydd så hade jag mer än gärna stannat hemma ! Nå mer kul som hänt idag ? Varit på stan köpt ännu en ny stav till tungan blev 14mm och den passade riktigt bra. Sen så fikade jag och Ev och lite sånt hant ändå vara där typ 4 timmmar ;) Nä nu ska jag skynda på så jag blir klar någon gång ;D Cya :D

Kommentarer
Postat av: ullis

skaffat hål i tungan? ;)

2009-01-09 @ 00:44:38
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0