Min myskodröm !

Började med att vi är hos nico och festar han hade flyttat mellan sikfors och älvsbyn, Hur mycket folk som helst jag blir barkfull. Sen hade dom en stor pool med bastu och en massa innomhus men för att komma till den var man tvungen krypa genom en minimalt hål ja jag hade hur svårt som helst att komma in i det ! Efter en massa festande så kommer polisen dit vi börjar bråka som fan ? Dom var dryga nå fruktansvärt. Sen blir jag kär i både andre,nico och dennis ? hahaha ja döör ! Låter helt sjukt. Sen hittade jag en lada där jag satt med en massa turkar typ? Och dom påstod dom var mina jävla kusiner så jag blev ju galen, Det slutar med att dom här killarna gör en film,låt om mig som ett plåster på såren ;) Efter ett bra tag var jag i älsvsbyn själv? Men nico,malin och någon mer kom och hämtade mig! Så sjukt alltså.

Där fick ni iaf ta del av min dröm som jag drömde för typ 1 timma sen, Tänkte best jag skriver direkt annars glömmer jag bort det svinfort ! Men tänk att man kan drömma så himmla sjuka saker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0