Nu vill jag bara

Gå ut den där jävla skolan få allt bort från min skalla jag orkar inte skolan , Sen vill jag ha mig ett jobb och inte nog med det jag vill ha en massa med pengar sen bara få flytta i en lägenhet en stoooor, köpa massor med saker till den och bara leva loppan , Haha det är min dröm just nu :) Så det är samtidigt bara kämpa på med skolan för att få sig ett jobb, eller vikarie iaf. Har iaf börjat bra för jag stannad länge då dom andra hade farit och gjorde bort ett arbete :D Wohoo en bra början iaf. Nä nu ska jag äta lite mat sen får vi se vad som händer ;) Och nu är jag på super dåligt humör så nu skulle dennis gärna få komma hem blir jag kanske lite gladare :) haha
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0