Orkan !

Nu ligger jag i min sänge igen och ser csi har blivit min dagliga rutin. Ikväll har jag spenderat min kväll hos Evis, Vi har gjort lite mat mumms blev kyckling ;) Sen kom även emmeli så vi har suttit och babblat på en hel del. Sett Made in Sweden men var inte så mycket för mig ganska enformigt eller vad man ska säga ja iaf inget för mig, Sen vid halv 11 drog jag mig hemmåt så nu har jag just målat naglarna blev lila som vanligt hade ju fan köpt ett nytt men det var/är omöjligt att få upp ! Får se när jag somnar inatt men hoppas ganska fort för nu imorgon hade jag tänkt kliva upp i tid iaf kl 10. Så jag hoppas jag klara det:) Nu ska jag gossa en massa med Troja som jag knappt hinner träffa men hon ska få börja följa med lite mer nu , Så ni andra får sova så gott, Det ska jag för imorgon kommer lilla dennis hem ;D

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0