Shopping/Solning/Tv

Två dagar och jag har varit i stortsett varenda lektion så jag känner mig skitduktig :) Ska ju även börja vara hos Annika i veckan men minns inte vilka tider det var så måste ta reda på det :) Efter skolan så drog jag och Jessica in till stan blev lite shopping för mig, Örhängen,björborgisar,troja,kofta:) Efter det blev det mat på subland med Rebbi och Ev mumms älskar verkligen rostbifftaldrik. Sen kom Emeli in och vi for och sola riktigt skönt men lite varmt i slutet. Sen har vi varit hos Jimmy hela kvällen sett tv,spelat spel och ätit lite godsaker:) Nu har jag precis betalat min mp3/mp4 så får hoppas den kommer. Nää nu är det dax för att läsa lite tidning och se Csi miami ;D Sov gott ni andra!
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0