Sjuk?

Måste fan vara sjuk alltså för så här trött kan jag omöjligt vara den här tiden plus jag har verk i min rygg och då är jag sjuk eller så är det pga det kalla vädret får se imorgon hur jag mår iaf :) Är jag som jag är nu blir det då absolut ingen skola. Ja ikväll var Öhman här vi satt och spelade Skip-bo med mamma och pappa som jag förlorade och som pappa vann ;) haha. Sen har jag suttit och kikat på tatueringar för nu är jag sjukt sugen ska fan göra en så fort som jag fåt pengar. Snackade med en kille och blev ännu mer sugen då ! Nice hade det var men har så många ställen jag ska göra på men har nu iaf bestämt vars jag ska göra min första för nog blir det på några ställen kommer inte räcka med en ! Nog med det nu ska jag lägga mig i sängen och ja se CSI förstår ni inte är förvånade längre över vad jag ska göra innan jag lägger mig , hehe !

Det så kallade Jumbojet !
Sen en rolig sak Dennis berättade för mig som jag inte hade en aning om var att i stockholm har dom gjort om ett flygplan till ett vandrarhem ? Jävla coolt tyckte jag men hmm inte billigt man får vell vara glad om man får se det någon gång iaf ;) Grymt imponerande att man kan komma på att göra en sån sak ! :D
En bild på planet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0