Skolaskolaskola

Hejsan hoppas !
Har just gjort klart ett arbete som ska vara klart imorgon. Så nu ligger bi och ser csi eller dennis sover faktist nästan iaf. Han har ju inte riktigt det där csi intresset men det har johan och rebbi för dom lånade just en skiva av mig ;) haha så dom ligger vell hemma och nöter just nu. Ikväll har vi spenderat kvällen hos Dennis blev en film sen inte mycket mer. Jag är inte ens trött idag vad är det med mig? haha men det kanske är bra ska iaf sova nu eftersom det är skola imorgon typ 2 timmar, Men har även möte med idrottsläraren. Imorgon var det snack om att vi skulle dra och bada, Men får se hur det blir med den saken är inte mest taggad till det men kanske kan bli ;P Ligger och lyssnar på Lay al your love on me, Som vi nötte i bilen på vägen hem haha ! Ska föresten ringa till en trög öhman nu som håller på att skriva en massa äckliga sms till mig ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0