Tällträsk,Spel,skoter,film !

Gud vad jag yrade igår , Haha hur som helst där vid 8 kom Dennis hit och hämtade mig sen drog vi till tällträsk och sov där med Ev tom rebbi och johan :) Vi spelade kort såg film och lite sånt, Mysigt det , Sen låg vi alla skulle just sova och såklart så händer det knackar på rutan haha jag o dennis väcker dom andra och ja efter många om och med så kliver alla upp vi trodde såklart det var en full öhman men sen komma dom in och det var Samantha,Emeli,Sanna och Ida haha :) Så vi snackade med dom lite sen in och sova igen , Vi skulle upp klockan 9 idag ? hur gick det med det haha inte bra vi klev upp typ kvart i 11 så då var det bara klä på sig sen ut med skotrarna. Sen har vi typ bara legat i stugan jag kom hem vid 4 så nu har jag precis ätit fläskfilé och potatisgratäng ;) Ska ta mig en dusch nu,
Cya ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0