Tralalalal

Hejsanhoppsan !
Ligger nu i min soffa ser lite tv och bara myser, Har faktist tänkt gå och ta en dusch för att sen fixa till mig så jag ser normal ut;P Jag och Troja har varit in till stan en sväng och gjort lite nytta. Blev ungdoms sen apoteket, Känns skönt man har gjort lite nytta och varit uppe i tid. For inte till skolan hade fan feber då jag la mig igår, Sen var min röst bark då jag vaknade i morse. Får se om jag ska in till stan en sväng till men det får vi se, Och vad som händer ikväll? ingen aning alls men blir nog lungt fast nog fan hade det varit kul med en fest ihelgen ;) Nä nu ska ja sluta tar det nästa helg ist !
Vill ladda hem en film men minns ju fan inte vad den heter ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0