Fuck U !

Ikväll har jag spenderat min kväll med Ev,Tom,Rebbi,Sambota,Bea & Öhman :) Vi har inte gjort ett skit suttit oc snackat om gammla tider om allt sjukt som vi gjort under typ 2-3 års tid jag tror fan nästan ingen klår oss alltså från skola till fritiden. Blev även snack om fest till helgen och som jag är taggad får se vi hade två ideer om vad vi kunde göra får se vad det blir jag är på det mesta ;)  Imorgon blir det skola för min del, känner mig inte pigg men har jag orkat vara med ev o dom ikväll så ska jag nog orka med skola också :) Börjar ändå 11.30 smiiid ;D Snälla kan det bara bli helg vill inte ligga hemma den här tiden eller ha skola ! Nu ska jag se finalen av A shot at love with tila tequila, Hoppas fan att killen vinner alltså ! Hon om någon ser riktigt bra ut måste jag ju faktist erkänna ! Nä sängen väntar ! Cya !
Killen vann ;D yää !



Om 5 år ska jag
Ska jag leva lyckligt med världens finaste och snällaste man, Sen ska jag bo i ett stort hus som jag har fått bestämma hur det ska se ut en stor del av huset iaf :) Ska ha hunnit rest till mins 2 ställen  Sen ska jag ha fått mitt första barn Som ska vara en Nelly eller Sixten! Ska ha en hel del pengar så jag riktigt kan skämma bort min lilla bäbis :D

Om 10 år ska jag
Fortfarande leva lyckligt med min familj , Inga skillsmässor sånt gillar jag inte , Hunnit fått vårat andra barn så jag lever med min två små söta krabater plus min man och mina två hundar såklart :) Sen ska jag påbörja någon utbildning och då ska jag bli något som inte har med vården att göra, Sen vara i fjällen på vintrarna och köra en massa skoter och vara ute på olika ställen på sommaren . Sen fortsätter mitt liv lyckligt hoppas jag ;)

Haha lite och göra kanske ? Men så där vill jag mitt liv ska vara dom närmsta 10 åren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0