Cya, I dont wanna be ya!

Ligger just nu i min säng och ser CSI som vanligt, Öhman for just hem från mig han har suttit och nött min dator lite har aldrig varit med om någon som är sån facebook bög. haha inte ens jag nöter i närheten av vad han gör. Och ett stort plus till han som gjort mitt arbete så nu är det klart bara två småsaker kvar gud vad lycklig jag blev helt plötsligt :) Sen har vi inte gjort mycket denna kväll har varit helt död eftersom jag sov inte så mycket sen en hel trög dag på skolan men jag har  kämpat mig igenom den. Så imorgon ska jag ta en sovmorgon hade jag tänkt hehe :D Nä nu ska jag lägga mig och sova bara ladda in lite bilder på facebook först ;) haha
Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0