Who cried a river and drowned the whole world

Jag mår verkligen inte bra för tillfället haha ligger i min säng och bara väntar på att få dö har världens jävla huvudvärk och är trött som fan. Kvällen har jag iaf tillbaringat i Svensbyn med Öhman Rebbi,Johan,Jessica, Petrus Jimmy, Emeli Vi gjorde inte ett skit så ist för att hålla på att somna där for jag förrbi ev tog en rök sen hem. Ligger och ser film nu men var då inget spec bra så blir vell sängen snart plus ett CSI avsnitt om jag inte somnar före jag ens satt på det. Imorgon var det snack om skoter men jag vet inte inte iaf om det är så här jävla kallt. Blir förövrigt också min första natt utan Dennis på över en vecka haha hur ska jag nu klara detta? Bara bita ihop då fixar jag det. Ska iaf lägga mig och ta upp hela sängen som jag i vanligafall brukar göra :D Jaja sov gott ni andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0