Who Do You Think You Are?

Blir så vi är här hemma i pite ist för att fara någon stan ens del hade nog lite fåligt på konto ;P haha ja jag ska inte klaga för jag har då inte nå bättre själv,  Hur som helst nu har jag varit på en promenad med Troja det var verkligen skönt så nu ska jag borsta upp hon och göra hon super fin :) Tänk förr då var jag med hon varje dag tog med hon överallt och nu är hon mest hemma med min mor och far, Är faktist lite tråkigt men det ska inte behöva vara så hela tiden ! Har fortfarande inte hunnit ta min dusch men nu ska jag vell hinna det innan vi ska äta middag :)  För det kommer nog dröja än ett tag. Känner mig däremot grymt slö idag, men det ska de bli ändringar på.
Pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0