9 to 5

Min lediga dag har jag inte alls gjort mycket.. Har faktist gjort lite nytta "vuxennytta" kallar jag det hahaha..  Har skrivit ut en massa blanketter som jag har skrivit och snart ska skicka dom jobbjobb i need :)) För jag har kvar 11 arbetsdagar sen är jag arbetslös.. Men jag tror vell altlid vi ska fixa något har sökte flera jobb på arbets får se då vad som säger=) Sen har jag bakat negerbollar också mumms. Nu ska jag snart in till stan blev frågad om jag ville komma o laga middag och käka med andre så ska bli mys se vad vi hittar på för mummsigt ;) Imorgon ska jag klippa mig ska bli skönt få bort lite hår iaf sen får vi se. Ja som sagt gårdagens lyxmuffins blev totalt misslyckad så därför satsade jag på negerbollar idag det kan man ju inte misslyckas med ;) Som Erica sa :Du får ta negerbollsbaket som ett försök till ökat självförtroende inför nästa muffinsbak ;) hahaha hon ska nämligen baka dom dära ikväll och jag önska hon all lycka! Nej nu ska ja dra.
Pusss!

Hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0