Älskar verkligen solen ;)

Vilket vackert väder vi har :) Kom just hem från doktorn och ja det hon nu säger om att ja ska vara sjukskriven i 2 veckor det kan dom glömma för det tänker jag inte. Skiter i pengarna men jag tänkter på personalen hur dom ska få ihop det nejnej jag ska jobba.  Jag kanske tycker det var lite krydd att jag fått en spricka i revbenet och stort blåmärke i någon muskel? Men jaja som sagt jag har en kännslig rygg och den tål vell inte mycket. Bara bita ihop :) Igår hade vi iaf super trevligt vaar och åt en god räkmacka sen kollade vi på våran blivade polle och sen blev det travet men ajg spelade bort alla mina pengar ;) faan. Sen blev det att fara till Andre och sova där. Ikväll är jag ensammen får se vad som händer.
Puss och Kram..


Ganska feeet macka ;)


LillSkorven är våran blivande ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0