Babe :)

Oj så skönt det har varit att sova, och att min babe komme hit och sov? =) Jaja nu ska ja vila typ en liiten stunde till sen ska jag kliva upp och göra mig klar ska till Skellefteå sen får se vad det blir för utflykt men det blir nog mysigt iaf. Sen har ja en tjatande mamma här hemma som säger jag ska till en doktor men nejnej jag orkar inte och vill inte :) Varje gång jag hammant hos en läkare har dom alltid kryddat upp allt och ja allt har barkat iväg så denna gång stannar jag hemma. Men känner mig så jävla sned min rygg är värre än vad den varit jag är ju redan en ostkroke ;) Nu ska jag lägga mig och läsa en tidning jag hade här hemma sen ska jag fösöka vila en lite stund till.
Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0