Beställa

Igår så for jag till Evis satt där en stund jag och Emmelie sen for vi ut och gick runt bodsjön med hundarna var väldigt trevligt blev en massa snack :) Sen så åt vi en liiiten bulla det var vi vell ändå värd? haha ;) Idag då jag vaknade så hade mamma bestämt vi skulle in till stan och kolla vad vi ska beställa då vi ska göra om i toan,köket och hallen så vi hittade vell lite av varje får se vad det blir jag fick säga lite men på något konstigt sätt lyckas jag alltid hitta det dyraste =)  Nu har v i varit ute och promenerat en bra bit riktigt skönt måste jag säga. Imorgon jobbar jag till klockan 2 tror jag =) Sen blir det mest troligt boden får se om andre ska med eller om det blir någon annan eller så jag själv :)) Vad ska jag nu göra får allt ta och se har lite planer men ingen aning vad jag ska göra. Hade tänkt duscha men orkar fan inte gå till den.
Puss!



2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0