Break it off!

Hej och håå ;) Idag har jag legat ute och solat riktigt härligt =) Ska vell ligga ute ett tag till igår var det ganska lungt jag var bara här hemma eller var ju in till stan och åt med mallan och crille =) Ja sen gick jag över till mina granar satt där och surrade en massa riktigt mysigt :) Sen kom en viss andre hit och vi såg lite tv var ute och gled ja lite av det vanliga.. Och idag är jag glad att jag inte var med igår får jag mår toppen :)) Ev ringde och uppdaterade mig lite  så jag inte missade den kvällen jag var med på ett liitet hörn ;) I´morgon börjar jobbet och varar till fredag klockan 4a och då är ju pdol igång :)

Lägg ner !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0