Fly Away

Har just tagit mig en dusch riktigt skönt måste jag få säga :D Sen ska jag nu ta mig nåatt äta mamma och pappa har ju dragit till Skellefteå där dom blir till imorgon kväll eller söndag. Så nu måste jag laga mat helt själv ojoj hur ska jag fixa det är ju inte precis kung i köket ;P Börjar jobba om ca 1 Timma sen är det jobb 8 dagar frammåt så mig kommer ni inte se mycket av. hehe Och pappa startar om ca 1 timma får se hur det går visas ju till och med på tv så ska försöka se om jag kan låna någons tv där efter 1 :D Nej nu ska jag skynda mig att göra mig klar har även mina hundar att ta hand om+två kaniner,en ödla och en drös med fiskar riktgt feta är dom yää ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0