HAHAHA!

Sitter här och skrattar åt en massa saker jag kikade på, Ja ni är för roliga gör att min vardag blir så mycket roligare ;) TACK=) Hur som helst idag har jag varit på utställning var trevligt synd bara att det är så jäkla kallt, Sen har jag vell bara suttit här och sovit typ två timmar men äre ovanligt? Nej inte det ska fan kolla upp varför jag är så trött hela tiden för det skulle verkligen behövas. Imorgon är jag ledig jippi, Så här ser min vecka ut, Måndag ledig , tisdag jobb 7-14,ons ledig,tors jobb 7-14  sen blir det v65 på kvällen. fre 13-21.30 lör 7-14 och sist men inte minst sön delad =) Då vet ni vad jag har för mig i veckan.. hehe :D Jag är rastlös vet inte vad jag ska göra... Men säkert hittar jag på något :)
Puss och Kram =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0