Heldag med the family ;))

Idag har jag varit uppe med tuppen ;) Blev att först fara på hundutställningen för att kolla då Alice stäldes ut sen även att kolla på alla fina dvärgspetsar som stäldes ut =) Sen vidare hem med hundarna och sen begav vi oss till Skellefteå där det var massor med folk riktigt roligt och det inhandlades lite tack behövdes, Tur jag har min snälla mamma också ;) Sen kollade vi runt lite sen blev det vidare och äta gomat sen fara till min moster och ta lite kaffe sen begav vi oss hem. Jag har varit riktigt trött sov i bilen hela vägen hem =) Imorgon blir det utställning igen. Blir nog bra jag älskar att vara där. Aja ikväll får vi se vad som händer jag ska prova min kläder nu, Ska ta lite bilder sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0