I de lungnaste vattnet simmar de fulaste fiskarna...

Nu äntligen har jag påbörjat boken som jag skulle börja med för några månadersen och det går riktigt bra :) Idag har det varit åska här och jag har haft en livrädd hund som jag stöttat den mindre har inte vett och vara rädd han tyckte nog det var ganska kul ;) Sen blev det pizza till middag mumms och lite godis till efterätt hade kvar sen igår. Snart PDOL och vad säger vi om det sådär eftersom jag har sluuut på kontot och får lön måndag efter pdol aja inte mycket att göra åt det får fixar pengar är inte en omöjlig sak. Har tänkt att gå ut med min hundar lite har legat hela dagen känns det som och nyss i en och enhalv timma och läst boken har även babblat med jessica i tele och ja haha fick veta ett och annat ;)..
Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0