Klockan är nu 22.45

Hejhej!
Just nu är jag inte alls trött ska snart lägga mig och läsa min bok som jag tycker är super bra :) Har som sagt jobbat till halv tio idag så var lagomt trött då jag kom hem.. Och imorgon börjar jag 7 och jag är VERKLIGEN INTE avundsjuk på dom som festar nejnej? haha ;)) Imorgon kommer jag taggad som aldrig förr ohja vad jag längtar.. Kollade även vad jag skulle få i lön och jag tackar inte nej till det så bara länkta tills på måndag =) Sen funderar jag på att unna mig själv med något så får se vad det bli och såklart ska liiite i min spargris =) Nejnej detta går inte nu ska jag läsa sen se BB sen tagga för jobb och för ännu mer pengar såklart! Jag vill till stockholm också får se kanske blir det någon gång i framtiden... Nej nu ska jag kila. Hoppas ni andra har en toppen kväll :)
Puss!

Och nu slutar vi med att klockan är 22 50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0