Onsdag!

Idag regnar det varför? aja jag har faktist funderat på att lägga mig och läsa en bok. Igår så var jag med jessica rebbi och bea en stund vi gjorde inte så mycket köpte en glass typ;P Efter det blev det att andre kom hit det var skönt för jag ville inte sova själv i mitt stora hus haha=) Väntar på att mamma o pappa ska komma hem dom for till storforsen igår och lyssnade på nå grejs. Färgade även mitt hår igår det blev lite mörkare sköönt ;) Håller just nu på att lägga in lite bilder på pixbox men blir bara några måste ha hjälp av öhman att förminska dom. För dom som ja tar med min systemkamera blir så jävla stora så jag rymmer typ inga. Nej nu ska jag lägga mig ute i inglasningen och lyssna på regnet och läsa en bok.

Kanske har lite planer om vad som händer till helgen också =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0