Parapapapapap

Sitter hemma på lunch nu blev bara en macka idag :) Ska snart tillbaka då blir det bara en mathämtning sen planering :) Ska ringa till Emeli och höra om vi skulle på stan sen eller hur det blir sen ska jag och mamma fara till villes moder med min hund hon ska frissa han lite =) Sen får vi se om jag ska sova med andre eller vad det blir för skojj :)

Igår var jag med Ev efterjobbet vi for och shoppade lite på ok gled sen hem till mig men blev en väldigt kort kväll för jag började ju 7 idag och var helt slut. men trevligt var det iaf så länge det varade haha=)  Sen kom tom hit vi drog en smoke sen for dom och då kom andre hit =) Vi kollade lite jobb på arbets sen såg kvällen ut som vanligt läste min bok och han sin tidning haha jätte sociala är vi. nejnej nu ska jag fara !

pusss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0