Cya :))

Idag har jag jobbat hela dagen som jag är sliten vill jag er lova ;) Men bara en dag kvar nu åhh tack gode gud känner mig riktigt sliten =) Sen såg jag att Linnea ville byta med mig så ist för två dagars ledighet i helgen blev det 3 och ingen är gladare än jag =)  Nu har jag typ sovit 2 timmat ska snart dra iväg mot stan blir att sova med andre men innan det ska jag och handla någon riktigt krämig frukost ;) föresten så åt jag världens godaste middag idag mumms ;) Nej nu ska jag rusa vidare. Min mobil lever än bara så ni vet, haha väntar bara att jag ska ha lika tur som med alla andra telefoner.
Ha en trevlig kväll, Puss!

Fick veta att en tjej som jag gått på samma skola som och vet vem det är har fått leukumi då fick jag verkligen ont i magen och känner stackars hon. Sedan inser man att man ska passa på att göra det man verkligen vill, nästa gång kan det vara jag. Faktist man vet aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0