Var kom ni ifrån?

Jag är super sugen på nå mat ;) Väntar på att Malin kan höra av sig så ska jag nog köra in till stan och äta med hon och crille? :) Igår så for vi till norrstrand kolla läget sen gjorde vi inte så mycket jag for hem ganska tidigt missade där mamma o dom hade grillat faan ... Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer min kära granne fyller hela 8 år idag och det kändes som det var nyss han som föddes :) hur som helst så vill ja göra nå mysigt har hundarna jag ska vara med såklart speciellt en lite rädd troja som blev "överfallen" av en annan hund så hon slet sig ut ur kopplet och sprang riktigt longt bort men mamma fick tag i hon som tur var :) Min sööta sockertopp. Nej nu ska jag ringa en viss Malin.
Puss och tjo.



Grattttiiis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0