Vilken värld vi lever i !

Jag tycker om att skriva blogg, hehe då jag absolut inte har nå att göra som nu =) Ikväll har jag varit med Malin for och hälsade på en fest där det var mindre ösigt aja bryr mig inte så länge jag lever så :) Har bara insett att jag absolut inte vill festa och att vissa folk beter sig sämmre än andra. Min rygg är jävlat bark iaf men hoppas det blir bättre eftersom ja ska upp tidigt imorgon och jobba har tagit två panodil och tramadol så nu blir ja nog trött.. Imorgon är det jobb som står först på listan sen får vi se är ju typ ledig halva veckan har bara tre arbetsdagar att jobba så :) Sov gott ni andra :) Jag ska fösöka att göra det :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0