Babbel ;)

Ja nu har ännu en dag gått. Vad har jag då gjort idag ?Jag ahr varit med andre vi har absolut inte gjort nå han for hem vid 5 tiden kanske :) Öhman komme hit och hjälpte han med bilen, Efter det har jag öhman och jessica sett film här hemma hos mig. Nu har jag legat och pratat med en viss andre i typ flera timmar känns det som ;) En sak kan jag säga vi har väldigt olika åsikter hahah men roligt är det... Nu ligger jag och ser CSI gruvar mig massor för imorgon vill inte somna för ja vill absolut inte kliva upp fara till tandläkaren. Vet att det kommer bli som alltid, kommer in får lugnande börjar fjanta på lipa en massa och bli helt hysterisk. Sen då jag lugnat ner mig efter typ 1 timma så börjar lugnandet verka och allt går bra. Brukar mest ligga och skrattadå och tycka livet leker ;) haha Snart börjar jobb livet oj så skönt. En bra sak med att skolan är över är att nu går alla egna vägar man har kvar sina riktiga kompisar det är nu man märker vilka som verkligen bryr sig och är riktiga vänner och allt skitsnack bakom ens rygg slipper man nog höra oj så jävla skönt ;)) Vi blir verkligen vuxna nu! hehe Vuxenlivet here i come =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0